Tilaus- ja toimitusehdot

1. Tilausehdot

Tilauksen voi lähettää ensisijaisesti verkkokaupan tilauslomakkeella. Mikäli verkkokaupan kautta tilaaminen ei kuitenkaan jostain syystä onnistu, voit ottaa yhteyttä esim. sähköpostitse. Tilauksen tekemiseen tarvitset sähköpostiosoitteen, sillä lähetämme tilausta koskevat tiedot sinulle ainoastaan sähköpostilla. Verkkokauppa lähettää automaattisesti tilauksen vastaanottamisen jälkeen sinulle yhteenvetona viestin, jossa on tilauksesi tiedot, ja tilisiirrolla tilattaessa myös tilisiirron maksuohjeet. Tarkista tiedot, ja jos huomaat tilaustiedoissa korjattavaa, ota yhteyttä sähköpostitse välittömästi vastaamalla kyseiseen viestiin!

2. Tietosuoja

Henkilö- ja osoitetietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoa varten, eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Asiakas vastaa antamistaan tiedoista sekä tekemistään tilauksista. Pääsy asiakastietoihin on ainoastaan tilauksia käsittelevillä henkilöillä. Verkkokaupassamme on käytössä tarvittavat suojaus- ja salausjärjestelmät.

3. Tilausehdot

Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias ja hänen tulee olla kirjattuna Suomen väestörekisteriin. Asiakkaan tulee myös luovuttaa toimitusosoite ja tarvittavat lisätiedot, kuten sähköposti ja puhelinnumero. Asiakas voi antaa tiedot tilauksen yhteydessä tai luomalla Liiviliike Pitsin sivuille oman asiakasprofiilin. 

Tilaus on sitova, kun asiakkaalle on lähetetty tilausvahvistus asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. (Tilausvahvistus). Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse asiakkaalle kun olemme vastaanottanut tilauksen ja maksun. Tilaukset, jotka tehdään perjantaisin, lauantaisin, sunnuntaisin tai pyhäpäivinä, käsitellään viimeistään seuraavana arkipäivänä klo. 18.00 mennessä.

4. Hinnat

Kaikki Liiviliike Pitsin hinnat on merkitty Euroissa (€) ja hinnat sisältävät ALV:n. Pidätämme oikeuden hinnan ja tilaus- ja toimitusehtojen muuttamiseen ilman ennakkoilmoitusta. 

5. Maksutavat ja maksujen käsittely

Käsittelemme tilauksen vasta, kun olemme saaneet tilauksesta maksusuorituksen. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Blue Commerce, Verifone Finland OyYTJ (y-tunnus: 09438199YTJ) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Nets Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Nets Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Verkkomaksaminen verkkopankin kautta: Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Verifone Finland OyYTJ (y-tunnus: 09438199YTJ) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Verkkopankkipainikemaksamiseen tarvitset henkilökohtaiset pankkitunnukset. 

Visa-, Visa Electron- tai MasterCard- kortilla: Mikäli haluat maksaa Visa-, Visa Electron- tai MasterCard- kortilla, Liiviliike Pitsi toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Verifone Oyj toimii Visa-, Visa Electron- tai MasterCard- korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Verifone Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Verifone Oyj on myös maksun saaja. 

Collector Lasku: Asiakkaalla on mahdollisuus valita tilauksen maksutavaksi Collector-lasku. Collector-lasku on luottosopimus, jonka luotonantajana toimii Verifone Oyj. Luottosopimuksia hallinnoidaan yhteistyönä Liiviliike Pitsin kanssa. Lasku voidaan myöntää vain fyysiselle henkilölle, joka on täyttänyt 18 vuotta. Luotonantaja tarkistaa luotonhakijan luottokelpoisuuden ennen luoton myöntämistä.

6. Toimitukset

Varastossamme olevat tuotteet postitamme normaalisti 3-5 arkipäivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet maksusuorituksen tilauksesta. Tilaustuotteiden toimitusajat ovat pääsääntöisesti 2-4 viikkoa. Tilaustuotteita ei tilata valmistajilta ennen kuin maksusuoritus tilauksesta on saapunut.

Kun tilaus lähetetään, asiakkaalle lähetetään automaattisesti lähetysvahvistus, josta selviää tilauksen seurantanumero ja ohjeet tilauksen seurantaan. Mikäli toimitus viivästyy yli 30 päivän pituiseksi, on asiakkaalla oikeus kaupan purkuun. Mikäli asiakas haluaa purkaa kaupan, tulee hänen ottaa yhteyttä Liiviliike Pitsin asiakaspalveluun.

Liiviliike Pitsillä on oikeus yksittäistapauksissa hylätä asiakkaan tilaus. Liiviliike Pitsi ei takaa verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa. Mikäli jotain tuotetta ei poikkeuksellisesti ole saatavilla, ilmoittamme tästä asiakkaalle ja toimittaa vain saatavilla olevat tuotteet. Hyvitämme asiakkaalle toimittamatta jääneet asiakkaan maksamat tuotteet.

Liiviliike Pitsi ei vastaa mahdollisista vahingoista, jotka ovat johtuneet arvioidun toimitusajan ylittymisestä. Esim. juhlapyhien aikaan voivat toimitusajat olla hieman pidempiä.

Postitusmaksu on 9 €, riippumatta siitä, kuinka monta tuotetta tilaat yhdessä paketissa. 

Nouto myymälästä: Voit arkipäivisin klo 10.00-17.30 noutaa valmiiksi maksetun tilauksesi suoraan myymälästämme osoitteesta Verkatehtaankatu 6, 33100 Tampere. Valitse kassalla toimitustavaksi: Nouto myymälästämme ja ilmoita tilauksesi lisätiedoissa, milloin haluat noutaa tilauksesi, niin keräämme ja pakkaamme sen sinulle valmiiksi ja ilmoitamme, kun tilauksesi on valmis haettavaksi. Ota mukaasi tilausvahvistus tai tilausnumerosi noutaessasi tilausta. 

7. Vaihto- ja palautusoikeus

Hygieniasyistä tuotteillamme ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

8. Virheelliset tuotteet

Tarkistamme kaikki tuotteet huolellisesti, ennen kuin ne lähetetään asiakkaalle. Mikäli asiakas vastaanottaa viallisen tuotteen, tulee hänen reklamoida siitä asiakaspalveluun.

Pyydämme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme viiden päivän kuluessa siitä, kun olet noutanut pakettisi ja huomannut, että tilauksestasi mahdollisesti puuttuu tuote.

Reklamoinnin yhteydessä asiakkaan tulee myös ilmaista syy tuotteen reklamaatiolle.

9. Vastuu

Liiviliike Pitsi pidättää oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli verkkosivuilla on ollut selkeä virhe hintatiedoissa (esim. Tuotteen hinta on merkitty huomattavasti alhaisemmaksi tai korkeammaksi tai jos hinnaksi on merkitty 0 €). Edellä mainituissa tapauksissa otamme viipymättä yhteyttä asiakkaaseen.

Liiviliike Pitsin sivuilta löytyvien tekstien ja kuvien kopiointi, lataaminen, siirtäminen tai muu vastaava toiminta on kiellettyä.

Emme vastaa virheistä, joita sivuston teksteissä tai kuvissa saattaa esiintyä. Meillä on myös oikeus evätä tilaus esim. maksamattomien/lunastamattomien tilausten vuoksi. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten kesken, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Meillä on halutessaan oikeus keskeyttää www.liiviliike.fi -sivuston käyttö, esimerkiksi päivitystä varten.

 

Jaa nämäkin ihanat alusvaatteet muiden kanssa...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email